Tuesday, December 26, 2017

भाषामा हस्तक्षेप-हाम्रो भुमिका के?

भाषामा हस्तक्षेप-हाम्रो भुमिका के? 


बिश्वको थोरै भाग्यमानी प्राचिनतम भाषा मध्यको एक हो जस्को आफ्नै गौरवशाली ईतिहास छ।तर केही दशक देखि देखिएको भाषाभित्रको खेलबाड अनि भाषामाथिको खेलबाडले तमाम नेपाली भाषालाई आम्सन्चारको रुपमा प्रयोग गर्ने नेपालीभासीलाई दुखित तुल्याएको छ।भारतीय रिसर्च एण्ड एनालाइसिसलाई यो राम्रोसंग थाहा छ कि देवनागरि लिपिको आर्यरानी नेपाली भाषा देवभाषा संस्कृतको छोरी भाषा हो।यो भाषा प्राग ऎतिहासिक,प्राग वैदिककालिन भाषा हो र यसलाई उसै समयदेखि आर्याव्रत उत्तर वा।हिमवत खण्डमा अनादिवासी महानजाति,महान तपस्वी ऋषिमुनि महरषि तथा सर्वसमाबेशी,सर्वसंरक्षक,सर्वधर्मपाल्क महाप्रतापी क्षेत्रीय राजा,महाराजाहरुर यस भेगका करोडौं जाति,जनजातिले अविरल रुपमा प्रयोग गरिआएका हुन् र पछि पछि पनि लिच्छवि,खस,किराँत,मल्ल,शाह राजबंशहरुले पनि आमजनता संगसंगै प्रयोग गरिआएका हुन् र त आज यो क्षेत्रको अत्यन्तै विकासोन्मुख भाषा हुँदै गइरहेको छ।यो गौरबशाली इतिहासलाई जसरी अग्रजहरुले आजसम्म्को स्थितीमा ल्याइपुर्याएका छन अब अनुजलाई हस्तान्तरण गर्ने जिम्मा हाम्रै हो।हिन्दी भाषा कामकाजको भाषा हुनुहुन्न भनेर हाम्रा मित्र कोहि भन्दै हुनुहुन्छ भने कृपया पहिले आफ्नो आत्मा पबित्र बनाउनुहोस अर्थात मन,वचन र कर्मले आफ्नो भाषाप्रती मैले कत्तिको श्रद्धा गरेको छु भन्दै#आत्मालोचनागर्नोस् अनि मात्र बिरोधको लागि आफ्नो शब्द खर्चनुहोला किनकी तपाईंजस्तै दुईजिब्रे {#नेपाली(२५%) बोल्ने अनि #हिन्दीमय(७५%)} ले बिरोध गर्नुले कुनै अर्थ राख्दैन यधपी तपाईं भन्दैहुनुहुन्छ म देशलाई माया गर्छु।


देशलाई माया गर्नु फरक हो मित्र किनकी माया हाम्ले मात्र देशलाई गरिराखेका छैनौं बरु देशले हामिलाइ येहि माटोमा हुर्काएर ऋणको भार बोकेको छ त्यसैले आफुले आफ्नोभाषाको लागि के गरिएको छ सोचौं!हिन्दी भाषाको जुन आन्दोलन चलिराखेको छ त्यो बिशुद्ध नेपाली भाषा,गीत,संगीत अनि संस्कृति मन पराउनेको मात्र हो बाँकी सब अकर्मण्यतामा कराउने हात्तिदार्हेहरु हुन् जो भित्र भित्रै#हिन्दी_संस्कृतिसबै मनपराउँछ अनि बाहिर नेपाली मन पराएको कथित नाटकगर्छ्न।हिन्दीमयकाठमाडौं देख्दा #माधुरी_दिक्षितलेबम्बै लागेको थियो भनेर आत्मानुभुती गर्दा बिरोधले सिमा नगाउने नेपाली खोक्रा हुन् भन्ने कुरो प्रष्ट छ।आफूचाहिँ हिन्दी गीत बिना संगीतमा आनन्दै लिन नसक्ने अनि हिन्दी कामकाजको भाषा हुन आट्यो भन्दा बुरुकबुरुक उफ्रने जति सबै#घरभित्रका_भाइरसहुन भन्दा हामीलाई कुनै अफसोस छैन।

१.)  कैले तपाईंले आफ्नो भाषाप्रती सम्मान दर्शाउंदै कर्तव्यबोध गर्नु भयो कि नेपाली भाषाको उन्नतिको लागि म पनि जिम्मेवार छु भनेर?

२.) नेपाली गीतसंगीतलाई कहिले तपाईंले आफ्नो मानेर सुन्नुभो।(तपाइको मोबाइल हेर्यो भने नेपाली गीतसंगीतको संख्या १/४ छ भन्न सकिन्छ अनि तपाई नेपालीमा तेस्ता राम्रा गीत नै छैनन् भनेर दोष दिनुहुन्छ?

३.)  #भारतिय_नेपालीर तपाईंहरुबिच कुनै फरक देखिन्न किनकी तपाइहरुको भाषा मात्र नेपाली हो त्यो भन्दा बाहेक सबै हिन्दिमय छ(तपाइ जहाँ जानुहुन्छ त्यहाँ हिन्दी भन्दा अर्को केही छैन?)

४.)  म अहिले पनि किटेर भन्न सक्छु नेपाली भाषालाई हिन्दी भाषासंग तुलना गरेर हिन्दी भाषाको सबै राम्रो भन्ने मेरा कथित साथीहरु पनि छन्।

५.) हाम्रा आफ्नै देशका #मैथिली #भोजपुरी #थारु #अबधी #नेवारीभाषा किन बिकल्पमा पर्दैनन् ?किन तिन्को संस्कृतिको सिको गर्न सिकाइदैन?

(हिन्दी भाषा नेपालको कामकाजको विषयमा चर्को बिरोध गरिरहँदा मेरो मनले कता कता फरक अनुभुति गरिरहेको थियो तर म प्रष्ट छु मैले मेरो भाषा सक्नेसम्मको सम्मान दिइराखेको छु) देवता इन्द्रले मन परेको फुल लिन नेवार राज्य काठमाडौं उपत्यकामा आउँदा नेपालीभाषा प्रयोग गरेको कुरा सुन्नमा आउँछ।देवताले प्रयोग गरेको र देवदह बाट सुरु भएकाले नै नेपालीलाई देवनागरी भाषाको अतिनै उत्कृष्ट भाषा मानिन्छ।तर कुनै बेला बिदेशी हाम्रो भाषा उनीहरुले बनाइदिएको भन्नसम्म भ्याए।नेपाली भाषा क्षेत्रीबाहुनको मात्र भाषा नभई समस्त नेपालीलाई जोड्ने राष्ट्रिय भाषा हो तर २०६२/६३ पछि आएका शक्तिले कहिले झण्डा परिवर्तन गर्ने कहिले देशको नाम नै परिवर्तन गर्ने र अहिले आएर सरकारी कामकाजको भाषामा हिन्दी र अङ्ग्रेजी नि थप गर्ने भनेर समस्त राष्ट्रप्रेमी नेपालीको फेरि पनि एकपटक चित्त दुखाएका छन्।नेपाली भाषाको आधुनिक इतिहासमा जुम्लाको सिंजालाइ उत्पतीस्थल माने पनि धेरै बिद्वानहरु अझै धेरै पुरानो ईतिहास छ भन्छन् ठोकुवाको साथ! भाषा हाम्रो आमा हो।अहिले भाषामाथी भएको हस्तक्षेप हाम्रो आमा माथी भएको आक्रमण हो अनि यस्तो आक्रमण हेरेर बस्ने काम हामीले गर्येउ भने हामीले हाम्रो आमाको ऋण कुनै पनि जन्मले तिर्न सक्दैनौं।भाषा माथी भएको यस्तो पीडादायि निर्णयप्रती हामिमा केगर्नुपर्छ भन्ने भवानाले जगाएन भने सोच्नुस हामी यो देशका भार हौं,त्यसैले हामीले गर्न खास योगदान खास समयमा गर्नै पर्छ अनि बल्ल हामी हाम्रो देशप्रती उत्तरदायि रहेछौं भन्ने बुझिन्छ। नेपाली भाषा नेपालमा बसोबास गर्ने नेपाली जातिको मात्र नभाइ सिक्किम,दार्जिलिङ,आसाम,बर्मा,गढबाल,कुमाउ मा बस्ने नेपाली जातिको साझा बोलिने भाषा हो।तर कहिले भाषाको नाममा भाषा भित्र निकालिने विवाद,कहिले भाषालाई निमिट्यान पार्न खेल्ने खेलले हामीलाई सारगर्भित गराउने भाषामाथी हुने हस्तक्षेप कुनै पनि नेपाली जातिले सहन सक्ने कुरो होइन।

हिन्दी भाषा कै कुरो गर्नुहुन्छ भने बिश्वका धेरै मान्छेले बुझेपनि भारतकै कति राज्यमा हिन्दी भाषा बुझ्ने मानिस कम छन्।जसरी त्यहींका मान्छे आफ्नो भाषासंग गासिएको पहिचान जोगाउन तत्पर छन भने यहाँ भाषाको नाममा विवाद झिक्ने,भाषाबाट बिखण्डन गराउन खोज्नेहरु खुलेआम दावा गर्छन्। भाषा कसैको पेवा होइन।कसैलाइ भाषाको नाममा राजनिती गर्ने छुट पनि छैन र यो देशबाट नेपाली भाषालाई राष्ट्रिय भाषाबाट बिमुख गराउने तागत कुनै पनि शक्तिसंग छैन।बरु हिन्दी भाषाको सट्टामा मैथिली,भोजपुरीको बिकल्प खोज्न सकिन्थ्यो होला तर किन हिन्दी नै रोजियो जब कि तराइबासीको आम्सन्चारको भाषा भएपनी ०.०१% मात्रले प्रयोगमा छ। देश एकदमै तरल अवस्थामा भएकाले असमाजिक तत्त्व,मफियाहरुले जस्तो सुकै विषयमा जति खेर पनि चलखेल गर्न सक्ने हुनाले हामी युवा समूह,राष्ट्रबादी नेता समस्त राष्ट्रप्रेमी जनता जागेर बस्नुपर्छ र राष्ट्रले नमागेपनि हामी राष्ट्रको भावनालाई बुझ्दै परेको खण्डमा एकबद्धभइ जाग्न तयार भएर बस्न जरुर छ।चेतना भया।

 -दीप किरण खड्का

No comments:

Post a Comment

ने, कर्म र यात्रा

कविहरूले कतै ' आफू ऊभिएको माटो स्वदेश हो, अन्त कतै विदेश छैन' भनेका छन् क्यारे। हुन पनि आखिर स्वदेश कता, विदेश कता हगी? त्यो विदेश ...